ELÁLLÁS MENETE
A vásárlónak joga van ellásra vásárlástól számított 14 naptári napon belül, amennyiben a termék hordatlan, hibátlan állapotú.
Ha nem tetszik, vagy nem jó a rendelt termék és nem szeretnél cserét ez esetben tudsz élni elállási jogoddal hordatlan, hibátlan állapotú termék/termékek esetén.
1. Jelezd felénk elállási szándékodat info@alsashoes.hu email cimünkön vagy 06303136233 ügyfélszolgálati telefonszámon (H-P 9-16h).
FIGYELEM!!! 2024 aug.5-15-ig TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK, szabadság miatt NEM ÜZEMEL
2. Töltsd ki az elállási nyilatkozatot(ez azért fontos mert erre írod rá a bankszámlaszámot ahova visszautaljuk az összeget)
Ide kattintva tudod letölteni az Alsashoes webshop elállási nyilatkozatát
3. Csomagold be a terméket dobozával együtt, úgy hogy a doboz ne sérüljön, ragasztó ne kerüljön rá.
Csomagba ne felejtsd el beletenni a kitöltött elállási nyilatkozatot és a számlát(amit nálunk a kapott csomagban papír alapon is, - és email fiókodban elektronikus formában is megtalálsz.
4. Most, hogy a csomag elkészült, nincs más dolgod mint feladni a számlán szereplő címre 0 Ft utánvéttel a számodra szimpatikus futárszolgálattal vagy Postával.
Mi nem ülünk a pénzeden!
Aznap amikor a csomag megérkezik hozzánk, utaljuk az összeget. Az utalásról pedig visszaigazoló emailt is küldünk, a rendelésedben általad megadott email címre.
Bármilyen kérdésed van, bátran tedd fel nekünk! Segítünk mindenben!
ELÁLLÁS GY.I.K.
- Meg kell indokolnom, hogy miért szeretnék elállni a rendeléstől?
Nem, nem szükséges megindokolnod az elállásod okát. Tiszteletben tartjuk a döntésed, segítünk ha kérdésed van és utaljuk a visszárú értékét minden esetben. Ha te úgy gondolod indoklod döntésed természetesen megteheted, számunkra minden visszajelzés értékes.
- Az elállás és az átvétel megtagadása ugyanaz?
Nem, ez a két dolog nagyon nem ugyanaz. Öntsünk tiszta vizet a pohárba! A rendelés fizetési kötelezettséggel jár, ezt az ÁSZF is tartalmazza. Az átvétel megtagadásával a vásárló szerződést szeg, felesleges plusz munkát csinál, megkárosítja a webáruházat és mástól veszi el a lehetőséget. Sajnos ilyenkor a webáruház egy felesleges oda és visszaszállítást fizet, hiszen a vásárlónak a termék oda lett szállítva és vissza lett szállítva a webshop székhelyére. A felesleges plusz munka az egyik legidegesítőbb, hiszen milyen érzés ha az ember munkáját semmibe veszik. Egy átvétel tagadás esetén a vásárló semmibe veszi annak a munkáját aki összeválogatja a rendelt termékeket, aki számlát készít, aki csomagcímkét nyomtat, aki becsomagolja legnagyobb odafigyeléssel a termékeket, aki futárként felveszi a shop csomagját, aki futárként kiszállítja a shop csomagját sikertelenül majd visszaviszi a shop raktárjába, de plusz munka még a terméket átnézni, készletre visszatenni, számlát stornozni stb stb. Ha ismersz olyat, aki utánvétes rendelt csomagjait sorra tagadja meg kérlek jelezd felé, hogy ez nagyon nem helyénvaló. De hogy a kérdést is megválaszoljam, az átvétel megtagadása súlyos szerződésszegés, míg az elállás a vásárló joga. Az elállás más, hiszen a vásárló átveszi a csomagot és ha esetleg nem tetszik neki a termék... stb akkor azt visszajuttatja a webáruház felé.
- Miért van szükség bankszámlaszám megadására, ha visszaküldöm a rendelést?
Ha visszaküldöd a terméket vagy termékeket, abban az esetben nekünk vissza kell juttatnunk hozzád a vásárlási összeget, ezért kell a bankszámlaszámot is csatolni az elállási nyilatkozatra.
- Ha cserét kérek akkor is vissza kell küldenem a termékeket?
Nem, ha cserét kérsz, abban az esetben mi küldünk futárt hozzád. Amikor megérkezik hozzád az általunk küldött futár, akkor te odaadod neki a cserélni kívánt terméket dobozostól, ő pedig odadja neked a cserecsomagot benne a csere termékkel. A csere nem egyenlő az elállással, másként működik, neked nem kell időznöd a visszaküldéssel mi intézünk mindent.
- Mi az a 0 Ft utánvét? Segítsenek, ez mit takar?
Ha elállsz a rendeléstől fontos jelezni a szállító cégnek, hogy ez egy 0 Ft utánvétes csomag, ez azt jelenti, hogy nincs utánvét kezelés. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem tudunk átvenni.
- Tényleg a visszaérkezés napján utalnak?
Igen, úgy ahogy a vásárlónak 14 nap áll rendelkezésére az elállásra, úgy a webáruháznak is 14 napja van a visszárú visszautalására. Na de mi már a visszaérkezés napján utalunk és erről email értesítést is küldünk. Jó mi? Így működünk mi korrekt webáruházként.