Hasznos infók vásárlás előtt

Ha bármi kérdésed, kérésed van, legyen az egy szandálméret, csere vagy rendelést szeretnél leadni – keress minket bizalommal elérhetőségeinken:
  • telefonon: 06-30-3136233 munkanapokon 9:00 és 16:00 óra között
  • e-mailben: info@alsahoes.hu
Válaszidőnk átlagosan 1 órán belül van.
Ha épp nem vesszük fel a telefont, akkor valószínűleg másik cipőrajongóval beszélünk – visszahívunk, amint felszabadul a vonal!

Nálunk nem kell heteket toporogni egy pár cipőért!
Amit a webshopban látsz, az tényleg nálunk van, raktáron – dobozokban, polcon sorakozva, útra készen.
Ha kiválasztod a kedvencedet, mi gondosan becsomagoljuk és útnak indítjuk, ezáltal a csomagod 1–3 munkanapon belül meg is érkezik hozzád.

Nincs is bosszantóbb, mint amikor a kiszemelt papucs kicsi, a szandál meg túl laza… Segítünk!
A webshopunkban több gyártó lábbelije közül válogathatsz, és bizony – a méretezés is eltérhet. Éppen ezért minden egyes termékhez egyedi, saját magunk által lemért mérettáblázatot töltünk fel. Nem hasraütés, hanem centire pontos adatokat találsz!
Tippünk:
Fogj egy számodra kényelmes cipőt, húzd ki belőle a talpbetétet, és mérd le cm-ben!
A kapott hosszúságot csak hasonlítsd össze a termék oldalon található mérettáblázattal – és már jó úton is vagy a tökéletes méret felé.
Fontos: mi minden terméket varrástól-varrásig mérünk, hiszen a varrásra, szélekre nem csúszhat rá, sem a lábujjad, sem a sarkad – ezért ez a módszer a legpontosabb.
Ha bárhol elakadnál, csak egy telefon vagy e-mail választ el minket – és örömmel segítünk megtalálni a lábadhoz legjobban illő darabot!

Megvan a kiszemelt papucs, a tökéletes szandál vagy a „na, tuti ebben megyek a diplomaosztóra” alkalmi cipő? Szuper! Nagyon örülünk, ha rátalálsz nálunk az igazira.
Ha lábbeli, esetleg zokni, talpbetét stb., akkor válaszd ki a kívánt színt és méretet, aztán nyomj rá a KOSÁRBA gombra – ezzel el is kezdődik a választott lábbelik és kiegészítők utazása a virtuális bevásárlótáskádba. Lábápolóink vagy cipőápolóink esetén pedig elég csak a kosárba tenni a választott kiszerelésű kozmetikumot.
Ezután már látni fogod a kosár tartalmát, amiből rendelés leadása előtt:
  • Bármikor kivehetsz,
  • és hozzá is adhatsz újabb kedvenceket,
  • vagy csak csendben gyönyörködhetsz bennük, mint egy ruhapróba előtti pillanatban.

Nézted és beleszerettél? Már csak néhány kattintás, és úton is van hozzád a kiválasztott cipő vagy papucs!
  • Válaszd ki a kiszemelt darabot
  • Töltsd ki az adatokat: név, cím, telefonszám (céges rendelés esetén - cég adószáma)
  • Válaszd ki a számodra ideális szállítási és fizetési módot
  • Fogadd el az ÁSZF vásárlási feltételeket, majd kattints a MEGRENDEL gombra – és már el is kezdjük a csomagolást.
Telefonon is rendelhetsz:
Hívj minket hétköznap 9:00–16:00 között a 06 30 313 6233 számon, és mi szívesen felvesszük a rendelésed, mintha csak egy cipőbolt pultjánál állnál.
Regisztráció nélkül is működik – de ha már van fiókod, a Belépés gombbal gyorsabban haladhatsz, mint egy jól bejáratott papucsban, ráadásul gyűjtheted az ALSA pontokat.

Rossz méretre vagy kiszerelésre kattintottál, lemaradt a házszám? Semmi baj!
Ha rendeléskor véletlenül elírtál valamely adatot, vagy melléléptél a méret kiválasztásánál – ne aggódj! Amíg még nem vitte el a futár, mi bármiben segítünk.
Csörögj ránk a 06 30 313 6233-as számon
VAGY
Írj gyorsan az info@alsashoes.hu-ra.
És máris átszabjuk a rendelést – legyen szó méret módosításról, darabszámról vagy szállítási cím módosításáról. Még időben lépünk, hogy te is jó cipőbe lépj!

Megérkezett a rendelésed hozzánk? Csekkoljuk együtt!
Miután végigsétáltál a rendelés folyamatán, a rendszerünk azonnal küld egy visszaigazoló e-mailt számodra. Ez az első jele annak, hogy a kiválasztott papucs vagy cipő már úton van a doboz felé.
Ha ez az üzenet nem landolt a postaládádban, még a spamek közt sem kopogtatott – kérlek, jelezd nekünk mihamarabb, mert valószínűleg nem volt sikeres a rendelés:
  • 06-30-313-6233
  • info@alsahoes.hu
Mi pillanatok alatt utánanézünk, hogy a megrendelésed biztosan jó úton haladjon a lábad felé!

Ha már leadtad a rendelésed, de eszedbe jutott még egy strandpapucs vagy zokni, esetleg lábkrém ami nem maradhat ki a dobozból – semmi gond!
Amíg a csomag nem került dobozba, és a futár nem vitte el, addig örömmel kiegészítjük a rendelésedet.
Csak dobj egy e-mailt az info@alsahoes.hu címre, vagy csörögj ránk a 06-30-313-6233 számon, és összefűzzük, amit kell!

Akár tornacipőt, akár kézzel varrott pamutzoknit rendelsz, mi gyorsan és biztonságosan csomagolunk – többféle szállítási mód közül választhatsz!
Az alábbi 3 szállítási cég szállítja a csomagjainkat. Máris mutatom, hogy mi mennyibe kerül:
  • GLS - EXPRESSZ szállítás akár következő munkanapra
  • Magyar Posta/ Csomagpiac - szállítás néhány munkanap alatt
  • Sameday EasyBox - szállítás néhány munkanap alatt
Lássuk a választható szállítási lehetőségeket:
GLS futárszolgálat – gyors, pontos, profi:
  • Házhoz szállítás:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1490 Ft
    • Ha utánvéttel szeretnéd, az utánvét díja: 500Ft
  • GLS CsomagPont:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1190 Ft
    • Utánvét esetén, az utánvét díja +500 Ft
  • GLS Automata:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1090 Ft
    • Utánvét díja (az automatánál csak bankkártyával lehetséges): +500 Ft
Magyar Posta / Csomagpiac – kézbesítés hagyományosan vagy modern módon:
  • Házhoz szállítás:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1590 Ft
    • Utánvét esetén, az utánvét díja: +500 Ft
  • Posta automata:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 990 Ft
    • Utánvét esetén, az utánvét díja: +500 Ft
Sameday Easybox automata – ha a saját ritmusodban vennéd át:
  • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1150 Ft
  • Utánvét esetén, az utánvét díja: +500 Ft
INGYEN SZÁLLÍTÁS
Ha választott termék(ek) együtt 24.990 Ft felett vannak a kosaradban, a szállítás díját mi álljuk!

Webáruházunkban számtalan fizetési mód elérhető, a közkedvelt utánvéttől egészen az online bankkártyás rendszerekig.
  1. UTÁNVÉT
    • A legkedveltebb fizetési opció: közvetlenül a futárnak fizetsz (kivéve automaták esetén).
    • Készpénzzel vagy kártyával is fizethetsz kényelmesen (automaták esetén bankkártya).
  2. Banki átutalás
    • Rendelés leadása után, automatán megkapod az utaláshoz szükséges adatokkal ellátott díjbekérőt.  Közlemény rovatba kérlek vagy a rendelésed számát vagy a rendelésben megadott átvevő nevét írd, hogy azonnal tudjuk kihez kötni az utalást. Ha a díjbekérőre utalsz, akkor akár annak is beírhatod a számát. Ne aggódj, tudni fogjuk, hogy kihez tartozik. 
    • Ha nincs bankszámlád akkor, közvetlenül befizetheted az összeget a számlánkra, készpénzzel, mutatom hogyan: 
    • Ha nincs bankszámlája, akkor is tud fizetni készpénzes befizetéssel a mi bankszámlánkra – ez is egyfajta átutalás. Két lehetősége van:

      1. Postán történő befizetés (sárga csekken vagy készpénzátutalási megbízással):
      Bármelyik postán befizetheti a rendelés összegét a megadott bankszámlaszámunkra. A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a rendelés számát és a nevét!

      2. Befizetés bankfiókban:
      Ha tudja, melyik bankban vezetjük a számlát (pl. OTP, Erste stb.), ott személyesen is befizetheti az összeget készpénzben. Ehhez csak a bankszámlaszámunkra és nevünkre lesz szükség.

      👉 Fontos: ezeknél a fizetési módoknál az utalás költsége (pl. postai díj) a vevőt terheli.

      Ha bizonytalan, szívesen segítünk: írjon nekünk bátran ügyfélszolgálatunkra! 😊

    Utalási adatok:
    • MBH Bank – 50437090-15557821-00000000
    • Név: Gér Családi Kft.
    (Utalás esetén, a banki átutalás után már csak várnod kell a csomagot, és gondtalanul átvenni a várva várt terméket.  )
  3. BARION ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS VAGY SIMPLEPAY ONLINE FIZETÉS
    • Leggyorsabb, legkényelmesebb, mindkét szolgáltató megbízható, évek óta használjuk a rendszereiket.
    • Néhány kattintás az egész. Bankkártya adataid természetesen a fizetési rendszeren nem jutnak tovább, sem a webáruházba, sem a szállítási partnernek. 

A rendelés leadását követően e-mailben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról.
Az általunk küldött visszaigazoló levélben a csomagszámra kattintva nyomon követhető a csomag útja a feladás napjától az átvételig. Szállító partnereink is értesítenek, az alább leírt módon:
GLS:
A kézbesítés reggelén SMS-ben értesítenek, benne:
  • a várható érkezés 1–3 órás időablakban
  • a futár telefonszáma
  • az utánvét összege (ha úgy fizetsz)
Magyar Posta / Csomagpiac:
  • Küldenek egy e-mailt a kiszállítás napján
  • Ebben szerepel az időintervallum és a futár elérhetősége
  • A postás általában 10–15 perccel az érkezés előtt telefonál is, hogy biztosan elérjen téged

Ha épp nem tudod átvenni a csomagot a megadott időpontban – ne aggódj, a papucs nem sértődik meg, csak maximum egy kicsit tovább utazik.
Ha az időpont nem jó, hívd bátran a futárt, vagy egyeztess vele az SMS-ben kapott számon. Segítőkészek, és ha tudják, új időpontot biztosítanak.
Ha nem éred el közvetlenül a futárt, a GLS ügyfélszolgálata is a rendelkezésedre áll munkanapokon 7:00 és 20:00 között:
  • Vonalas: 29/886-700
  • Mobil: 20/890-0660
A mi célunk, hogy a kiválasztott cipő vagy papucs tényleg a te lábadon landoljon – nem pedig a futár kocsijában utazgasson napokig. Ha bárhol elakadnál, mi is szívesen segítünk! Keress minket bizalommal.

Csapatunk mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlóink elsőre a tökéletes méretben pontos terméket kapják. Minden termékhez külön, általunk lemért mérettáblázatot találsz. Kérlek, amennyiben nem vagy biztos a megfelelő méret vagy fazon kiválasztásában, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. 30 éve foglalkozunk cipőkkel, rengeteg tapasztalatunk van.

Abban az esetben, ha megkaptad a terméket, de mérete, fazonja nem megfelelő, mutatjuk, miben tudunk segíteni:
Alapszolgáltatásunk a méretcsere lehetőség, melynek díja 2000 Ft.
Ha más méretet vagy más terméket szeretnél, akkor tudjuk cserélni. Ez esetben a terméket nem kell visszaküldeni, így neked ebből semmilyen plusz feladatod nem lesz. Mi intézünk mindent, mindezt 1-2 munkanap alatt. Küldjük a futárral a kiválasztott csere terméket, és ugyanabban az időpontban egyszerre el is viszi tőled a futár a cserélni kívánt terméket.
Csere szándékodat mielőbb jelezd a csere űrlapon, melyet ide kattintva is megtalálsz: CSERE ŰRLAP

                                                   

Meggondoltad magad? Mutatjuk a teendőket!

Abban az esetben, ha nem kérsz cserét, és elállási jogoddal szeretnél élni:

Ez esetben a terméket HORDATLAN, HIBÁTLAN állapotban,

dobozával együtt (a doboz ne sérüljön, ragasztó ne kerüljön rá!!)

vásárlástól számított 14 naptári napon belül,

tudod a számlán szereplő címre visszaküldeni.

Cím: Alsashoes webshop - Gér Családi Kft.
2220 Vecsés Damjanich utca 7.

A csomagba kérjük mellékelni az elállási nyilatkozatot, amit a rendelés visszaigazoló emailből illetve akár ide kattintva is könnyen le lehet tölteni: ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

Az elállási nyilatkozaton, kérjük legyen rajta egy bankszámlaszám,

ahova mi a VÁSÁRLÁSI ÖSSZEGET utaljuk vissza (odaszállítás ára + termék ára)

!Ha nincs nyomtatód, akkor az elállási nyilatkozat helyett csak egyszerűen és kényelmesen töltsd ki az elállási űrlapot, melyet ide kattintva is megtalálsz: ELÁLLÁSI ŰRLAP

Mi nem ülünk a pénzeden!

Amennyiben a termék az előbb írtaknak megfelelően megérkezik címünkre

még AZNAP (visszaérkezés napján)

visszautaljuk a vásárlási összeget,

az általad elállási nyilatkozaton/elállási űrlapon megadott bankszámlaszámra!

A visszautalásról pedig minden esetben küldünk értesítést is emailben!

nincs fájl kiválasztva
Profil
vagy
Elfelejtett jelszó
Betöltés...
Kategóriák
Menüpontok