HOGYAN ÉRHETEM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUKAT?
Bármilyen kéréssel, kérdéssel kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat:
telefonon: 06-30- 3136233 munkanapokon 9:00 és 16:00 óra között
FIGYELEM!!! 2024.aug.5-15-ig TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK, szabadság miatt NEM ÜZEMEL
e-mailben: info@alsahoes.hu
Az emailekre 1 órán belül választ kap mindenki. A telefont pedig mindig felvesszük. (Ha épp nem vesszük fel épp más vásárló van a vonal túlsó végén, ne aggódj visszahívunk!,
RAKTÁRON VANNAK A TERMÉKEK, MENNYI A SZÁLLÍTÁSI IDŐ?
Ami a webáruházunkban kapható, nálunk minden termék raktáron van.
A termékeket, azonnal saját készletünkről csomagoljuk.
A rendelés leadásától számítva 1 maximum 3 munkanap a szállítási idő (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele).
HOGYAN VÁLASSZAK MÉRETET?
Méretválasztás tekintetében van egy-két tippünk a választással kapcsolatban!
Több gyártó termékeit forgalmazzuk, a méretek cégenként eltérőek lehetnek.
Ezért minden termékünkhöz külön mérettáblázatot töltünk fel, az általunk lemért pontos cm-ben megadott adatokkal.
Kérjük, hogy a helyes méret kiválasztásához ezt vedd figyelembe.
Egy számodra kényelmes lábbeliből vedd ki a talpbetétet és azt mérd el, ezt a kapott centis adatot hasonlítsd össze a mi adatainkkal.
Mi a termékeinket varrástól-varrásig, peremtől-peremig mérjük ugyanis varrásra és peremre nem érhet rá a láb.
Ha még bizonytalan vagy a méretezést illetően, keresd ügyfélszolgálatunkat a megadott telefonszámon, szívesen segítünk!
HOGYAN HELYEZZEM BE A TERMÉKET A KOSARAMBA?
Ha kiválasztottad a megfelelő színű és méretű terméket, a KOSÁRBA gomb lenyomásával tudod a kosárba helyezni.
Ezek után megjelenik a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani illetve a kosárba más terméket is bele lehet helyezni.
HOGYAN ADJAM LE A RENDELÉSÉMET?
Rendelésedet leadhatod telefonon a 06 30 313 6233 számon vagy közvetlenül a webshopban.
A rendelés leadásához elég kitölteni az adataidat/céges rendelés esetén a cég adatait - a nevet, címet, telefonszámot és a kézbesítési címet. Ezek után ki kell választani a fizetési és szállítási módot, majd elfogadni a vásárlási feltételeket és végül a MEGRENDEL gombra kattintva add le rendelésed.
Rendelésed leadhatod regisztrációval, vagy a nélkül is.
A BELÉPÉS funkció azoknak a vásárlóknak szól, akik már regisztráltak a shopban.
RENDELÉSNÉL ELRONTOTTAM A LEADOTT ADATOKAT ( MÉRET, DB.SZÁM, CÍM)
Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd a problémát ügyfélszolgálatunknál, hívj vagy gyorsan küldj emailt és a szállítás megkezdése előtt segítünk a módosításban.
HOGYAN TUDOM MEG, HOGY RENDELÉSEM MEGÉRKEZETT-E ÖNÖKHÖZ?
A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett a rendelés visszaigazolás nevű email az e-mail fiókodba ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítsd:
ügyfélszolgálatunkat a 06-30-3136233 telefonszámon,
vagy az info@alsashoes.hu e-mail címen jelezd és megnézzük mi lehet a probléma.
A RENDELÉS LEADÁSA UTÁN SZERETNÉK MÉG TERMÉKET A CSOMAGOMHOZ TENNI, LEHETSÉGES-E?
Amíg a rendelés nem lett összeállítva, csomagolva és a kiszállítónak átadva, természetesen szívesen segítünk a rendelés kiegészítésében.
Kérésed jelezd a lehető leghamarabb a 06-30-313-6233 telefonszámon vagy az info@alsashoes.hu email címen.
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
3 szállítási cég szállítja a csomagjainkat:
- GLS - EXPRESSZ szállítás akár következő munkanapra
- Magyar Posta/ Csomagpiac - szállítás néhány munanap alatt
- Sameday EasyBox - szállítás néhány munkanap alatt
Lássuk a választható szállítási lehetőségeket:
- GLS házhozszállítás:
előre utalással vagy Barion bankkártyás fizetéssel 1490Ft
utánvétes fizetés esetén+500 Ft utánvét költség
- GLS Csomag Pont:
előre utalással vagy az áruházban történő Barion bankkártyás fizetéssel 1190 Ft
utánvétes fizetés esetén +500Ft utánvét költség
- GLS Automata
előre utalással vagy az áruházban történő Barion bankkártyás fizetéssel 1090 Ft
Utánvétes fizetés esetén +500Ft utánvét költség
Figyelem! Automatában utánvétes fizetésre kizárólag bankkártyával van lehetőség
- Magyar Posta házhozszállítás
előre utalással vagy az áruházban történő Barion bankkártyás fizetéssel 1590 Ft
Utánvétes fizetés esetén +500Ft fizetési költség
- Budapesten és vonzáskörzetében Csomagpiac futárok kézbesítenek, a szállítási idő 1-2 munkanap
- Vidéki csomagok kiszállítását a Csomagpiac Kft. alvállalkozó partnere végzi.
Figyelem! Ebben az esetben hosszabb szállítási idővel kell számolni.
- Magyar Posta Automata
előre utalással vagy az áruházban történő Barion bankkártyás fizetéssel 990 Ft
Utánvétes fizetés esetén +500Ft fizetési költség
- Sameday Easybox Automata
előre utalással vagy az áruházban történő Barion bankkártyás fizetéssel 1150 Ft
Utánvétes fizetés esetén +500Ft fizetési költség
- INGYENES SZÁLLÍTÁS
24990 Ft rendelési összeg felett a szállítás INGYENES!
HOGYAN TUDOK FIZETNI?
Utánvéttel való fizetés - A csomag átvételekor a futárnak fizetve készpénzzel vagy bankkártyával
Előre utalással - Előre utalás esetén a termék/ek vételárát és a szállítási költséget át kell utalni a számlánkra, ezt követően adjuk fel a csomagot. A csomag átvételekor már semmilyen fizetéssel nem kell foglalkozni.
Utalási adatok: MBH Bank
50437090-15557821-00000000
Gér Családi Kft.
Bankkártyás fizetés Barionnal
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el
MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?
A rendelés leadását követően e-mailben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról.
Az általunk küldött visszaigazoló levélben a csomagszámra kattintva nyomon követhető a csomag útja a feladás napjától az átvételig.
A kézbesítés napján a GLS futárszolgálat küld sms értesítést, ami tartalmazza az utánvét összegét, a kiszállítás időpontját (1-3 órás időintervallumban megadva), valamint a futár telefonszámát ( ha nem jó a megadott időpont vele lehet egyeztetni).
A Magyar Posta e-mail üzenetet küld a kiszállítás napján, ami tartalmazza a kiszállllítás időpontját (1-3 órás időintervallumban megadva), valamint a futár telefonszámát.
A Magyar posta futárok a kiszállítás előtt 10-15 percel telefonon értesítik a címzettet a szállításról.
NEM TUDOM ÁTVENNI A CSOMAGOT A MEGADOTT IDŐPONTBAN
A GLS sms értesítést küld, ami tartalmazza várható szállítási időt (1-3 órás időablakban) és a futár telefonszámát
A másik szállítási időpont egyeztetésére vedd fel a kapcsolatot a futárral az smsben kapott telefonszámon, vagy hívd a GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatát (munkanapokon 7.00-20.00 óráig)
Telefon: 29/886-700
Mobil: 20/890-0660
HA NEM JÓ A MÉRET?
Csapatunk mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlóink elsőre a tökéletes méretben pontos terméket kapja.
Minden termékhez külön általunk lemért mérettáblázatot találsz.Kérlek, amennyiben nem vagy biztos a megfelelő méret, vagy fazon kiválasztásában vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, 30 éve foglalkozunk cipőkkel, rengeteg tapasztalatunk van.
Abban az esetben, ha megkaptad a terméket, de mérete, fazonja nem megfelelő,mutatjuk miben tudunk segíteni:
Alapszolgáltatásunk a méretcsere lehetőség, melynek díja 2000Ft.
Ha más méretet vagy más terméket szeretnél, akkor tudjuk cserélni. Ez esetben a terméket nem kell visszaküldeni, így neked ebből semmilyen plusz feladatod nem lesz. Mi intézünk mindent,mindezt 1-2 munkanap alatt. Küldjük a futárral a kiválasztott csere terméket és ugyanabban az időpontban egyszerre el is viszi tőled a futár a cserélni kívánt terméket.
Csere szándékodat, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunkon a 06303136233 telefonszámon, kollégáink segítenek az egyszerű és gyors méretcsere lebonyolításában.
Megggondoltad magad? Mutatjuk a teendőket!
Abban az esetben, ha nem kérsz cserét, és elállási jogoddal szeretnél élni:
Ez esetben a terméket HORDATLAN, HIBÁTLAN állapotban,
dobozával együtt( a doboz ne sérüljön ragasztó ne kerüljön rá!!)
vásárlástól számított 14 naptári napon belül,
tudod a számlán szereplő címre visszaküldeni a terméket.
Alsashoes webshop - Gér Családi Kft.
2220 Vecsés Damjanich utca 7.
A csomagba kérjük mellékelni az elállási nyilatkozatot, amit a rendelés visszaigazoló emailből illetve akár ide kattintva is könnyen le lehet tölteni: ELÁLLÁSI NYILATKOZAT
Az elállási nyilatkozaton, kérjük legyen rajta egy bankszámlaszám,
ahova mi a VÁSÁRLÁSI ÖSSZEGET utaljuk vissza (odaszállítás ára+termék ára)
Mi nem ülünk a pénzeden!
Amennyiben a termék az előbb irtaknak megfelelően megérkezik címünkre még AZNAP( visszaérkezés napján)
visszautaljuk a vásárlási összeget az általad elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra!
A visszautalásról pedig minden esetben küldünk értesítést is emailben!
NAGYON ELÉGEDETT VAGYOK A MEGRENDELT TERMÉKEKKEL, HOL TUDOM AZ ALSASHOES WEBSHOPOT KÖVETNI?
Facebook https://www.facebook.com/alsashoes oldalunkat több mint 13.000 elégedett vásárló követi.
Csatlakozz hozzánk és értesülj újdonságainkról és az aktuális akciókról a leghamarabb!
Kövess minket Instagrammon is ide klikkelve:
alsashoes_hu
TikTok-on is elérhetőek vagyunk: alsashoes webshop
ALSASHOES Tiktok oldala ide kattintva
Köszönjük, ha megosztod elégedettséged másokkal is!
Értékelés a Google-n: https://g.page/r/CQvV2sPT6AtSEAI/review
Értékelés Facebook oldalunkon: https://www.facebook.com/alsashoes/reviews
Értékelés a Trustindex felületén:
https://www.trustindex.io/reviews/alsashoes.hu