GYIK - Gyakran ismételt kérdések

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Ha bármi kérdésed, kérésed van, legyen az egy szandálméret, csere vagy rendelést szeretnél leadni – keress minket bizalommal elérhetőségeinken:
  • telefonon: 06-30-3136233 munkanapokon 9:00 és 16:00 óra között
  • e-mailben: info@alsahoes.hu
Válaszidőnk átlagosan 1 órán belül van.
Ha épp nem vesszük fel a telefont, akkor valószínűleg másik cipőrajongóval beszélünk – visszahívunk, amint felszabadul a vonal!

Nálunk nem kell heteket toporogni egy pár cipőért!
Amit a webshopban látsz, az tényleg nálunk van, raktáron – dobozokban, polcon sorakozva, útra készen.
Ha kiválasztod a kedvencedet, mi gondosan becsomagoljuk és útnak indítjuk, ezáltal a csomagod 1–3 munkanapon belül meg is érkezik hozzád.

Nincs is bosszantóbb, mint amikor a kiszemelt papucs kicsi, a szandál meg túl laza… Segítünk!
A webshopunkban több gyártó lábbelije közül válogathatsz, és bizony – a méretezés is eltérhet. Éppen ezért minden egyes termékhez egyedi, saját magunk által lemért mérettáblázatot töltünk fel. Nem hasraütés, hanem centire pontos adatokat találsz!
Tippünk:
Fogj egy számodra kényelmes cipőt, húzd ki belőle a talpbetétet, és mérd le cm-ben!
A kapott hosszúságot csak hasonlítsd össze a termék oldalon található mérettáblázattal – és már jó úton is vagy a tökéletes méret felé.
Fontos: mi minden terméket varrástól-varrásig mérünk, hiszen a varrásra, szélekre nem csúszhat rá, sem a lábujjad, sem a sarkad – ezért ez a módszer a legpontosabb.
Ha bárhol elakadnál, csak egy telefon vagy e-mail választ el minket – és örömmel segítünk megtalálni a lábadhoz legjobban illő darabot!

Megvan a kiszemelt papucs, a tökéletes szandál vagy a „na, tuti ebben megyek a diplomaosztóra” alkalmi cipő? Szuper! Nagyon örülünk, ha rátalálsz nálunk az igazira.
Ha lábbeli, esetleg zokni, talpbetét stb., akkor válaszd ki a kívánt színt és méretet, aztán nyomj rá a KOSÁRBA gombra – ezzel el is kezdődik a választott lábbelik és kiegészítők utazása a virtuális bevásárlótáskádba. Lábápolóink vagy cipőápolóink esetén pedig elég csak a kosárba tenni a választott kiszerelésű kozmetikumot.
Ezután már látni fogod a kosár tartalmát:
  • Bármikor kivehetsz belőle,
  • hozzá is adhatsz újabb kedvenceket,
  • vagy csak csendben gyönyörködhetsz bennük, mint egy ruhapróba előtti pillanatban.
Ha már összeállt az álom-lábbeli kollekció, nincs más hátra, mint a megrendelés – de erről is mesélünk a következő pontban!

Nézted és beleszerettél? Már csak néhány kattintás, és úton is van hozzád a kiválasztott cipő vagy papucs!
Webshopban:
  • Válaszd ki a kiszemelt darabot
  • Töltsd ki az adatokat: név, cím, telefonszám (céges rendelés esetén - cég adószáma)
  • Válaszd ki a számodra ideális szállítási és fizetési módot
  • Fogadd el az ÁSZF vásárlási feltételeket, majd kattints a MEGRENDEL gombra – és már el is kezdjük a csomagolást.
Telefonon is rendelhetsz:
Hívj minket hétköznap 9:00–16:00 között a 06 30 313 6233 számon, és mi szívesen felvesszük a rendelésed, mintha csak egy cipőbolt pultjánál állnál.
Regisztráció nélkül is működik – de ha már van fiókod, a Belépés gombbal gyorsabban haladhatsz, mint egy jól bejáratott papucsban, ráadásul gyűjtheted az ALSA pontokat.

Rossz méretre vagy kiszerelésre kattintottál, lemaradt a házszám? Semmi baj!
Ha rendeléskor elírtál véletlenül valamely adatot, vagy melléléptél a méret kiválasztásánál – ne aggódj! Amíg még nem vitte el a futár, mi bármiben segítünk.
Csörögj ránk a 06 30 313 6233-as számon
VAGY
Írj gyorsan az info@alsashoes.hu-ra.
És máris átszabjuk a rendelést – legyen szó méret módosításról, darabszámról vagy szállítási cím módosításáról. Még időben lépünk, hogy te is jó cipőbe lépj!

Megérkezett a rendelésed hozzánk? Csekkoljuk együtt!
Miután végigsétáltál a rendelés folyamatán, a rendszerünk azonnal küld egy visszaigazoló e-mailt számodra – ez az első jele annak, hogy a kiválasztott papucs vagy cipő már úton van a doboz felé.
Ha ez az üzenet nem landolt a postaládádban, még a spamek közt sem kopogtatott – kérlek, jelezd nekünk mihamarabb, mert valószínűleg nem volt sikeres a rendelés:
  • 06-30-313-6233
  • info@alsahoes.hu
Mi pillanatok alatt utánanézünk, hogy a megrendelésed biztosan jó úton haladjon a lábad felé!

Ha már leadtad a rendelésed, de eszedbe jutott még egy strandpapucs vagy zokni, esetleg lábkrém ami nem maradhat ki a dobozból – semmi gond!
Amíg a csomag nem került dobozba, és a futár nem vitte el, addig örömmel kiegészítjük a rendelésedet.
Csak dobj egy e-mailt az info@alsahoes.hu címre, vagy csörögj ránk a 06-30-313-6233 számon, és összefűzzük, amit kell!

Akár tornacipőt, akár kézzel varrott pamutzoknit rendelsz, mi gyorsan és biztonságosan csomagolunk – többféle szállítási mód közül választhatsz!
Az alábbi 3 szállítási cég szállítja a csomagjainkat:
  • GLS - EXPRESSZ szállítás akár következő munkanapra
  • Magyar Posta/ Csomagpiac - szállítás néhány munkanap alatt
  • Sameday EasyBox - szállítás néhány munkanap alatt
Lássuk a választható szállítási lehetőségeket:
GLS futárszolgálat – gyors, pontos, profi:
  • Házhoz szállítás:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1490 Ft
    • Ha utánvéttel szeretnéd, az utánvét díja: 500Ft
  • GLS CsomagPont:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1190 Ft
    • Utánvét esetén, az utánvét díja +500 Ft
  • GLS Automata:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1090 Ft
    • Utánvét díja (az automatánál csak bankkártyával lehetséges): +500 Ft
Magyar Posta / Csomagpiac – kézbesítés hagyományosan vagy modern módon:
  • Házhoz szállítás:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1590 Ft
    • Utánvét esetén, az utánvét díja: +500 Ft
  • Posta automata:
    • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 990 Ft
    • Utánvét esetén, az utánvét díja: +500 Ft
Sameday Easybox automata – ha a saját ritmusodban vennéd át:
  • Banki átutalással/OTP Simplepay/ Barion online bankkártyás fizetéssel: 1150 Ft
  • Utánvét esetén, az utánvét díja: +500 Ft
INGYEN SZÁLLÍTÁS
Ha választott termék(ek) együtt 24.990 Ft felett vannak a kosaradban, a szállítás díját mi álljuk!

Ha megtetszett egy cipellő vagy papucs, és már csak a fizetés van hátra. Ezen a téren, pedig több kényelmes megoldással is készülünk, hogy a lábadon landoljon, ami a kosaradban van!
  1. UTÁNVÉTES FIZETÉS
    • A legnépszerűbb opció: a futárnál fizetsz kényelmesen.
    • A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is rendezheted az összeget.
    • Kényelmes, gyors, és akkor fizetsz, amikor már majdnem a lábadon van a csomag tartalma!
  2. Banki átutalás
    • Tudod, mit szeretnél, és már a bankszámlád is készen áll?
    • Ez esetben válaszd a banki átutalást. Miután leadtad a rendelésed, kapni fogsz egy díjbekérő levelet az utalási adatokkal, de ezt itt is megtalálod:
    Utalási adatok:
    • MBH Bank – 50437090-15557821-00000000
    • Név: Gér Családi Kft.
    (A csomagod átvételekor így már nem kell fizetned semmit, csak kibontani és örülni!)
  3. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS BARIONNAL
    • A leggyorsabb, legelegánsabb megoldás a digitális világban.
    • A fizetést a biztonságos Barion Payment Zrt. rendszere kezeli – hozzánk a kártyaadatok nem jutnak el, viszont hozzád a papucs igen!
    • Csak pár kattintás, és már indul is feléd a választott darab.
  4. Bankkártyás fizetés az OTP Simplepay rendszerén keresztül
    • Szeretnéd gyorsan letudni a fizetést? A SimplePay pont erre való! Ez az OTP Csoport biztonságos fizetési megoldása, amellyel kényelmesen, pár másodperc alatt kifizetheted a kiszemelt cipőt vagy papucsot.
    • A fizetést a biztonságos OTP rendszere kezeli – hozzánk a kártyaadatok nem jutnak el ezen fizetési mód esetén sem, viszont hozzád a papucs igen!
    • Csak pár kattintás, és már indul is feléd a választott darab.

A rendelés leadását követően e-mailben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról.
Az általunk küldött visszaigazoló levélben a csomagszámra kattintva nyomon követhető a csomag útja a feladás napjától az átvételig. Szállító partnereink is értesítenek, az alább leírt módon:
GLS:
A kézbesítés reggelén SMS-ben értesítenek, benne:
  • a várható érkezés 1–3 órás időablakban
  • a futár telefonszáma
  • az utánvét összege (ha úgy fizetsz)
Magyar Posta / Csomagpiac:
  • Küldenek egy e-mailt a kiszállítás napján
  • Ebben szerepel az időintervallum és a futár elérhetősége
  • A postás általában 10–15 perccel az érkezés előtt telefonál is, hogy biztosan elérjen téged

Ha épp nem tudod átvenni a csomagot a megadott időpontban – ne aggódj, a papucs nem sértődik meg, csak maximum egy kicsit tovább utazik.
Ha az időpont nem jó, hívd bátran a futárt, vagy egyeztess vele az SMS-ben kapott számon. Segítőkészek, és ha tudják, új időpontot biztosítanak.
Ha nem éred el közvetlenül a futárt, a GLS ügyfélszolgálata is a rendelkezésedre áll munkanapokon 7:00 és 20:00 között:
  • Vonalas: 29/886-700
  • Mobil: 20/890-0660
A mi célunk, hogy a kiválasztott cipő vagy papucs tényleg a te lábadon landoljon – nem pedig a futár kocsijában utazgasson napokig. Ha bárhol elakadnál, mi is szívesen segítünk! Keress minket bizalommal.

nincs fájl kiválasztva
Profil
vagy
Elfelejtett jelszó
Betöltés...
Kategóriák
Menüpontok