ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tel.: H - P 8 - 16 h  +36303136233

Email: info@alsashoes.hu

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

HOGYAN ÉRHETEM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUKAT?

Bármilyen kéréssel, kérdéssel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat:

telefonon: 06-30- 3136233 munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között

e-mailben: info@alsahoes.hu

RAKTÁRON VANNAK A TERMÉKEK, MENNYI A SZÁLLÍTÁSI IDŐ?

Igen, minden termékünk raktáron van.

A rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap a szállítási idő (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele).

 

HOGYAN VÁLASSZAK MÉRETET?

Méretválasztásnál rizikó nincs, hiszen nálunk a méretcsere INGYENES, azonban van egy-két tippünk a választással kapcsolatban!

Több gyártó termékeit forgalmazzuk, a méretek cégenként eltérőek lehetnek.
Ezért minden termékünkhöz külön mérettáblázatot töltünk fel, az általunk lemért  pontos cm-ben megadott adatokkal.
Kérjük, hogy a helyes méret kiválasztásához ezt vegye figyelembe.

Ha még bizonytalan a méretezést illetően, keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott telefonszámon, szívesen segítünk!

 

HOGYAN HELYEZZEM BE A TERMÉKET A KOSARAMBA?

Ha kiválasztotta a megfelelő színű és méretű terméket, a KOSÁRBA gomb lenyomásával tudja a kosárba helyezni.

Ezek után megjelenik Önnek a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani ill. a kosárba más terméket is behelyezni.

 

HOGYAN ADJAM LE A RENDELÉSÉMET?

Rendelését leadhatja telefonon a 06 30 313 6233 számon vagy közvetlenül a shopban.

A rendelés leadásához elég kitölteni az  Ön adatait - a nevét, címét, telefonszámát és a kézbesítési címet. Ezek után ki kell választani a fizetési és szállítási módot, majd elfogadni a vásárlási feltételeket és végül a MEGRENDEL gombra kattintva adja le rendelését.

Rendelését leadhatja regisztrációval, vagy a nélkül is.

A BELÉPÉS funkció azoknak a vásárlóknak szól, akik már regisztráltak a shopban.

 

RENDELÉSNÉL ELRONTOTTAM A LEADOTT ADATOKAT ( MÉRET, DB.SZÁM, CÍM)

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezze problémáját ügyfélszolgálatunknál és a szállítás megkezdése előtt segítünk a módosításban.

 

HOGYAN TUDOM MEG, HOGY RENDELÉSEM MEGÉRKEZETT-E ÖNÖKHÖZ?

A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett Önnek az e-mail fiókjába ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítse

ügyfélszolgálatunkat a 06-30-3136233 telefonszámon,

vagy az info@alsashoes.hu e-mail címen

 

A RENDELÉS LEADÁSA UTÁN SZERETNÉK MÉG TERMÉKET A CSOMAGOMHOZ TENNI, LEHETSÉGES-E?

Amíg a rendelés nem lett összeállítva, csomagolva és a kiszállítónak átadva, természetesen szívesen segítünk a rendelés kiegészítésében.

Kérését jelezze a lehető leghamarabb a 06-30-313-6233 telefonszámon.

 

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

GLS házhozszállítás: - előre utalással vagy Barion bankkártyás fizetéssel 1390Ft
                                  - utánvétes fizetés esetén+500 Ft
                                   - 17990 Ft feletti rendelési összegnél - utalással 0 Ft
                                                                                           - utánvéttel 500Ft    

GLS Csomag Pont: - 1090 Ft előre utalással vagy az áruházban történő Barion bankkártyás fizetéssel

                               - 17990 Ft feletti rendelésnél INGYENES

HOGYAN TUDOK FIZETNI?

Utánvéttel való fizetés - A csomag átvételekor a futárnak fizetve készpénzzel vagy bankkártyával 

Előre utalással - Előre utalás esetén Önnek a termék/ek vételárát és a szállítási költséget át kell utalni a számlánkra, ezt követően adjuk fel a csomagot. A csomag átvételekor Önnek már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs.

        Utalási adatok: Takarékbank

                                 50437090-15557821-00000000

                                 Gér Családi Kft.

Bankkártyás fizetés Barionnal

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, bankkártya adatai áruházunkhoz            nem jutnak el

 

NEM TUDOM ÁTVENNI A CSOMAGOT A MEGADOTT IDŐPONTBAN

A GLS sms értesítést küld, ami tartalmazza várható szállítási időt (1-3 órás időablakban) és a futár telefonszámát

A másik szállítási időpont egyeztetésére vegye fel a kapcsolatot a futárral az smsben kapott telefonszámon, vagy hívja a GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatát (munkanapokon 7.00-20.00 óráig)

Telefon: 29/886-700
Mobil: 20/890-0660

 

HA NEM JÓ A MÉRET?

Alapszolgáltatásunk az egyszeri  ingyenes méretcsere. Ez esetben a terméket nem kell visszaküldeni, így Önt semmilyen plusz költség nem terheli.
Csere szándékát jelezze ügyfélszolgálatunkon a  06303136233 telefonszámon, kollégáink segítenek az egyszerű és gyors méretcsere lebonyolításában :)

 

NAGYON ELÉGEDETT VAGYOK A MEGRENDELT TERMÉKEKKEL, HOL TUDOM ÖNÖKET KÖVETNI?

Facebook oldalunkat több mint 8000 elégedett vásárló követi.

Csatlakozzon hozzánk és értesüljön újdonságainkról és az aktuális akciókról a leghamarabb!

Kövessen minket Instagrammon is!