Ügyfélszolgálat,

 rendelés

 06 30 313 6233 

 H-P: 8-18h

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

 

HOGYAN ÉRHETEM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUKAT?

Bármilyen kéréssel, kérdéssel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat:

 telefonon: 06-30- 3136233 munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között

 e-mailben: info@alsahoes.hu

RAKTÁRON VANNAK A TERMÉKEK, MENNYI A SZÁLLÍTÁSI IDŐ?

Igen, minden termékünk raktáron van. A rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap a szállítási idő (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele).

HOGYAN VÁLASSZAK MÉRETET?

Méretválasztásnál rizikó nincs, hiszen nálunk a méretcsere INGYENES, azonban van egy-két tippünk a választással kapcsolatban!

Több gyártó termékeit forgalmazzuk, a méretek cégenként eltérőek lehetnek.
Ezért minden termékünkhöz külön mérettáblázatot töltünk fel, az általunk lemért  pontos cm-ben megadott adatokkal.
Kérjük, hogy a helyes méret kiválasztásához ezt vegye figyelembe.

Ha még bizonytalan a méretezést illetően, keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott telefonszámon, szívesen segítünk!

 

HOGYAN HELYEZZEM BE A TERMÉKET A KOSARAMBA?

Ha kiválasztotta a megfelelő színű és méretetű terméket a KOSÁRBA gomb lenyomásával tudja a kosárba helyezni.

Ezek után megjelenik Önnek a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani ill. a kosárba más terméket is behelyezni.


HOGYAN ADJAM LE A RENDELÉSÉMET?

Rendelését ladhatja telefonon a 06 30 313 6233 számon vagy közvetlenűl a shopban.

A rendelés ladásához elég kitölteni az  Ön adatait - a nevét, címét, telefonszámát és a kézbesítési címet. Ezek után ki kell választani a fizetési és szállítási módot, majd elfogadni a vásárlási feltételeket és végűl a MEGRENDEL gombra kattintva adja le rendelését.

Rendelését ladhatja regisztrációval, vagy a nélkül is.

A BELÉPÉS funkció azoknak a vásárlóknak szól akik már regisztráltak a shopban.

 

RENDELÉSNÉL ELRONTOTTAM A LEADOTT ADATOKAT ( MÉRET, DB.SZÁM, CÍM)

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezze problámáját ügyfélszolgálatunknál és a szállítás megkezdése előtt segítünk a módosításban.



HOGYAN TUDOM MEG, HOGY RENDELÉSEM MEGÉRKEZETT-E ÖNÖKHÖZ?

HOGYAN TUDOK FIZETNI?

Utánvéttel való fizetés - A csomag átvételekor a futárnak fizetve készpénzzel vagy bankkártyával 

Előre utalással - Előre utalás esetén Önnek a termék/ek vételárát és a szállítási költséget át kell utalni a számlánkra, ezt követően adjuk fel a csomagot. A csomag átvételekor Önnek már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs.

        Utalási adatok: Takarékbank

                               50437090-15557821-00000000

                               Gér Családi Kft.

Bankkártyás fizetés Barionnal

        A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, bankkártya adatai áruházunkhoz            nem jutnak el

 

NEM TUDOM ÁTVENNI A CSOMAGOT A MEGADOTT IDŐPONTBAN

A GLS sms értesítést küld, ami tartalmazza várható szállítási időt (1-3 órás időablakban) és a futár telefonszámát

A másik szállítási időpont egyeztetésére vegye fel a kapcsolatot a futárral az sms-ben kapott telefonszámon, vagy hívja a GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatát (munkanapokon 7.00-20.00 óráig)

Telefon:29/886-700
Mobil: 20/890-0660

 

HA NEM JÓ A MÉRET?

Alapszolgáltatásunk az egyszeri  ingyenes méretcsere. Ez esetben a terméket nem kell visszaküldeni, így Önt semmilyen plusz költség nem terheli.
Csere szándékát jelezze ügyfélszolgálatunkon a  06303136233 telefonszámon, kollégáink segítenek az egyszerű és gyors méretcsere lebonyolitásában :)

 

NAGYON ELÉGEDETT VAGYOK A MEGRENDELT TERMÉKEKKEL, HOL TUDOM ÖNÖKET KÖVETNI?

 

Facebook oldalunkat több mint 6000 elégedett vásárló követi.

Csatlakozzon hozzánk és értesűljön újdonságainkról és az aktuális akciókról a leghamarabb!

Kövessen minket Intagrammon is!